معرفی یونیت های برتر
نوشته شده توسط ادمین
15 شهریور 1401
812 بازدید

معرفی یونیت های برتر

معرفی یونیت های برتر مضوعی است که در این مقاله برای شما بازگو و مرور خواهیم کرد. یونیت دندانپزشکی یک ایستگاه درمانی است که برای هر عمل دندانپزشکی ضروری می باشد.در بین تجهیزات دندانپزشکی یونیت، فرصتی را به دندانپزشک می دهد تا بیمار را در جای خود قرار داده و مراقبت مناسب را تضمین کند. یونیت های دندانپزشکی در درجه اول شامل صندلی دندانپزشکی برای نصب و قرار دادن بیمار ، نگهدارنده ابزار با ابزارهای چرخان مختلف ، چراغ جراحی برای روشن کردن ناحیه درمان ، اسپیتون و سیستم ساکشن است. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی یونیت های برتر ، به شما در انتخاب محصول مورد نظر خود کمک کنیم. تعداد بسیاری از برند های مختلف وجود دارد و هر یک ، ویژگی های بسیار زیادی دارد.

یونیت های زیگر ، فخر سینا ، پارس دنتال ، پارس طب ، صدف و غیره جز بهترین برند های موجود در بازار می باشد. یونیت دندانپزشکی ، اغلب به عنوان صندلی دندانپزشکی شناخته می شود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم بین این دو نامگذاری تمایز قائل شویم ؛ چرا که صندلی دندانپزشکی ، تنها یکی از عناصر کلی یونیت به شمار می رود.

یونیت های برتر

یونیت پارس دنتال

نصب تجهیزات ، ممکن است از یک واحد دندانپزشکی به واحد دیگر متفاوت باشد ؛ با این حال ، روند های کلی وجود دارد. عملاً همه واحد ها ، مجهز به دستگاه ساکشن و نگهدارنده ابزار شامل ابزار مراقبت از بیمار هستند. یونیت پارس دنتال ، یکی از محبوب ترین برند های موجود در بازار بوده و مورد توجه بسیاری از دندانپزشکان کشور قرار گرفته است. هندپیس های این شرکت ، شامل تعدادی توربین‌ با زاویه‌ های مخالف و میکروموتور هایی برای تراش سریع دندان هستند. دمنده هوا برای خشک کردن یک منطقه خاص در دهان ، جزئی دیگر از ویژگی های بی نظیر یونیت های این مجموعه به شمار می رود. صندلی یونیت ، بخش مهمی از سیستم کلی آن می باشد ، چرا که ویژگی های بسیاری را در‌خود جای داد است.

یونیت دنتوس

عناصر یونیت دنتوس به شرح زیر می باشد ؛ لامپ جراحی که به دندانپزشک ، امکان دید بدون سایه از دهان بیمار می دهد. ابزار مکش که به بزاق نزدیک غدد زیر زبانی اجازه مکیدن می دهد. ظرف اسپلیتون یکی از ابزار و وسایل جانبی در تمامی یونیت ها می باشد که با استفاده از آن ، بیمار می تواند دهان خود را در حین و در پایان درمان شستشو دهد. از ویژگی های یونیت دنتوس ، می توان به پدالی که دندانپزشک برای فعال کردن ابزار استفاده می کند اشاره کرد. استفاده از این پدال ، به پزشک مربوطه این امکان را می دهد که ابزار های مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن و بسیار ساده ، آماده کند. یونیت های دندانپزشکی معمولاً سیستم هایی هستند که با هوای فشرده کار می کنند. کمپرسور های تولید شده توسط شرکت دنتوس ، از کیفیت بسیار بالا و موتور های قدرتمندی ساخته شده ؛ به طوری که حتی در صورت رفتن برق ، می توان از ژنراتور های جایگزین برای این کمپرسور ها استفاده کرد.

یونیت فخرسینا

کمپرسور های یونیت فخرسینا ، معمولا بین 8 تا 10 بار فشار را در خروجی مخزن وارد می کند که برای تجهیزات دندانپزشکی بسیار زیاد است. بنابراین لازم است این دستگاه را با توجه به توصیه های سازنده به فشار 4.5 تا 5.5 و با استفاده از کاهنده فشار با فیلتر احتمالی در خروجی کمپرسور متصل کنید. یونیت فخر سینا ، با توجه به کیفیت بی نظیر و امکانات گسترده خود ، یکی از بی نظیر ترین گزینه ها برای استفاده در کلینیک و مطب های دندانپزشکی می باشد. عایق بندی خوب مطب دندانپزشکی ، جز شروط لازم و ضروری می باشد ؛ اما مهمتر از آن ، می توان به کیفیت یونیت دندانپزشکی اشاره کرد. یونیت های دندانپزشکی ، همچنین باید به منبع آب برای عملکرد های شستشو ، تمیز کردن و خنک کننده متصل شوند. آب می تواند مشکلات زیادی را در یونیت های دندانی ایجاد کند ؛ مانند جرم ، رسوب ، گل ، زنگ یا کلر. بیوفیلم های باکتریایی نیز می توانند به سرعت در سطوح داخلی لوله ها و ظروف مرتبط ایجاد شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یونیت زیگر کلیک کنید.

یونیت زیگر

در حالت ایده آل ، باید یک دریچه به راحتی در دسترس باشد که بتوانید آن را ببندید. کارتریج هایی با گلوله های سیلو فسفات برای کنترل تخریب رسوب آهک در سیستم ها وجود دارد که تقریباً شش ماه دوام می آورد و رسوبات را محدود می کند. قسمت های جداگانه یونیت دندانپزشکی و ابزار مورد استفاده در طول درمان ممکن است به منبع تغذیه نیاز داشته باشند. به عنوان مثال ، میکروموتور ها یا برخی از صندلی های دندانپزشکی برای کار باید به یک منبع تغذیه وصل شوند.

یونیت زیگر ، به واسطه کیفیت بالای صندلی های خود و آرامشی که در هنگام به شما منتقل می کند شناخته شده است. ارگونومی یونیت ، به امکان حرکت اجزای ایستگاه مانند صندلی یا نگهدارنده ابزار اشاره دارد. مطالعات نشان می دهد که کار با یک سینی ابزار قرار داده شده بر روی بازوی مفصلی در سراسر قفسه سینه بیمار ، بهترین راه برای رسیدن به یک موقعیت متعادل در حین دیدن تمام سطوح دندان است. یونیت زیگر با رعایت تمامی موارد و استاندارد ها ، محصولی بی نظیر را به فروش می رساند.

یونیت پارس طب

باید توجه داشت که صندلی دندانپزشک یا دستیار وی ، باید در ارتفاع پایین تری نسبت به صندلی بیمار قرار گیرد. در این حالت ستون فقرات دندانپزشک انحنای طبیعی خود را حفظ می کند که از فشار طولانی مدت به دیسک های بین مهره ای جلوگیری می کند. یونیت پارس طب ، با رعایت تمام استاندارد های بین المللی و جهانی ، محصولی با کیفیت را برای استفاده دندانپزشکان تولید کرده تا علاوه بر حفظ سلامت بیماران ، به ارتقا سلامت دندانپزشکان و تکنسین های دندانپزشکی نیز کمک کند.

علاوه بر سیستم های منبع تغذیه مورد نیاز برای عملکرد صحیح یونیت دندانپزشکی ، چندین عنصر مهم دیگر نیز وجود دارد. فضای موجود برای نصب یونیت دندانپزشکی ، تعداد عناصر و پیکربندی (فشرده یا غیر فشرده) سیستم را تعیین می کند. یونیت پارس طب ، به گونه ای طراحی شده است که از فضای موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و ابزار ها را در بهترین موقعیت های ممکن قرار می دهد.

یونیت v1000

درمان ها متنوع هستند و می توانند تمام زمینه های دندانپزشکی (اندودنتیکس ، پریودنتولوژی ، ایمپلنتولوژی و غیره) را پوشش دهند. با این حال ، برخی از واحد های ارتودنسی خاص مانند درمان ریشه وجود دارد. یونیت v1000 ، جز یکی از بی نظیر ترین یونیت های ممکن برای عمل های دشوار و طولانی مدت به شمار می رود ؛ جایی که قرار است برای مدت ها انرژی و وقت خود را صرف کنید. با نیاز احتمالی به یک سیستم قابل حمل بیان می شود. یونیت های درمانی دندانپزشکی قابل حملی وجود دارد که در یک چمدان حدود ده کیلوگرمی قرار می گیرند. به عنوان مثال ، آنها می توانند به یک کمپرسور هوای یکپارچه برای عملکرد هندپیس های هوای فشرده مجهز شوند. این دستگاه ها برای کارهای تبلیغی یا کلینیک های سیار دندانپزشکی ایده آل هستند. یونیت v1000 را می توان به مدل پرتابل نیز تعمیم داده و از آن استفاده کرد.

یونیت k24

مطالعات اخیر نشان داده است که سیستم خنک کننده دندانپزشکی ، می تواند توسط پاتوژن های مختلف کلونیزه شود. در واقع ، رکود یک شبه آب یا نگهداری ناکافی از سیستم‌ های رسوب‌ زدایی مرکزی ، باعث رشد جلبک‌ ها یا میکروارگانیسم‌ هایی مانند قارچ‌ ها می شود که می تواند یک توده آلوده را تشکیل دهد. یونیت k24 ، با طراحی خاص و نوین خود ، به راحتی دچار آلودگی نشده و به طور خودکار ، پاکسازی می شود. چندین روش ضد عفونی آب وجود دارد ، مانند استفاده از اشعه ماوراء بنفش برای از بین بردن باکتری ها و جلوگیری از رشد بیوفیلم و یا سیستم های تمیز کردن و ضدعفونی خودکار که آب را با محصولات فرموله شده خاص که دائماً در دوزهای پایین منتشر می شوند ، تصفیه می کند.

یونیت وصال گستر

همه بیماران ، انتظار دارند تا روی یک صندلی راحت نشسته و آرامش کافی را کسب کنند. ممکن است پس از انجام کار های معمول دندانپزشکی ؛ خون ، بزاق و سایر مایعات بدن بر روی آن پاشیده شود. اگر صندلی به درستی ضدعفونی نشود ، بیماران و مراقبان می توانند در معرض انواع میکروارگانیسم ها مانند ویروس هرپس ، HIV ، هپاتیت B و C ، استافیلوکوک ، استرپتوکوک و غیره قرار بگیرند. این میکروارگانیسم ها می توانند از طریق تماس مستقیم با خون یا مایعات بدن و یا در برخی موارد حتی از طریق تماس غیر مستقیم با اشیاء آلوده منتقل شوند. صندلی دندانپزشکی همچنین می تواند در معرض انگل هایی مانند شپش یا ساس قرار گیرد. بنابراین مهم است که پس از هر بار استفاده آن را با وسایل مناسب ضد عفونی کنید. یونیت وصال گستر ، به گونه ای طراحی شده است که به راحتی ضدعفونی شده و سلامت بیمار و تمامی مادر دندانپزشکی را حفظ می کند.

یونیت صدف

مدل‌ های پیشرفته‌ تر یونیت‌ های دندانپزشکی ، دارای گزینه‌ های اضافی مانند مانیتور ویدیویی یا ژنراتور اشعه ایکس هستند. در مورد دوم ، سیستم های اشعه ایکس داخل دهانی دندان با پلیت فسفری اجازه می دهد تا تصاویر آماده بلافاصله ارائه شود. یونیت صدف با ارائه امکانات پیشرفته ای مانند فسفرپلیت ، به امکان رادیوگرافی پانورامیک و دریافت تصاویر ارتودنسی را می دهد. برخی از تولید کنندگان یونیت های مختلف ، راه حل های فناوری پیشرفته ای ارائه می دهند که تصاویری با کنتراست بالا و دقیق را با دوز کم تابش تضمین می کند. همچنین ژنراتورهای قابل حمل اشعه ایکس دندانپزشکی وجود دارند که امکان عکسبرداری با اشعه ایکس داخل دهانی را در مکانهایی که ژنراتور دیواری در دسترس نیست ، می دهد. تمامی این ویژگی های بی نظیر را می‌ توانید با خرید یونیت صدف به دست آورید.

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 295 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 96 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...