ارزانترین یونیت دندانپزشکی ایرانی کدام است ؟
نوشته شده توسط ادمین
04 خرداد 1401
930 بازدید

راهنمای نصب یونیت زیگر مدل V1000

راهنمای نصب یونیت زیگر مدل V1000 یکی از پرتکرار ترین خواسته های تمامی مشتریان و مراجعه کنندگان می باشد. که در این مقاله قصد داریم به طور کامل به آن بپردازیم. اگر بخواهیم به طور مختصر به اجزای تشکیل دهنده یونیت زیگر V1000 بپردازیم و این که این دستگاه یکی از تجهیزات دندانپزشکی دنتی شایت است. می توان به چراغ ال ای دی ، کنترل کننده صندلی ، قفل همه کاره ، سینی نگهدارنده ابزار ، پلیت نگاتسکوپ و غیره اشاره کرد. یونیت های جراحی دندان برای تامین برق (برق ، هوا ، آب و غیره) در نظر گرفته شده و به عنوان پایه ای برای سایر دستگاه های دندانپزشکی مانند هندپیس دندانپزشکی و سایر لوازم دندانپزشکی عمل می کنند. تامین آب واحد جراحی دندانپزشکی از آب شهری یا سیستم آب بسته بندی شده تامین می شود. 

آب شهری حاوی میکروارگانیسم هایی است که ممکن است برای آب آشامیدنی ایمن در نظر گرفته شوند ، اما در صورت استفاده در حین اعمال دندانپزشکی می توانند باعث عفونت بیمار شوند. خطوط آب واحد دندانپزشکی ، از جمله خطوط متصل به منابع آب شهری یا سیستم‌ های بطری بسته ، معمولاً نمی‌ توانند استریل شوند. با این حال ، آنها باید به طور معمول تمیز و ضدعفونی شوند مه برای اینکار می توانید به راهنمای نصب یونیت برتر زیگر مدل V1000 مراجعه کنید.

نصب یونیت زیگر

معرفی مختصر یونیت زیگر V1000 

دستگاه یونیت زیگر مدل V1000 ، دارای ویژگی های اساسی است که دسترسی به حفره دهان را تسهیل می کند و راحتی بیمار را فراهم می کند. شما می توانید با تهیه این محصول ، عملکرد مورد نیاز خود را با قیمت مناسب دریافت کنید. ویژگی‌ های استاندارد این محصول ، شامل ؛ زیر سری دو مفصلی ، سیستم قفل چرخشی ، زیرپایی عریض و پشتی باریک ، صندلی بیمار جذاب ، مستحکم و کاربردی می باشد و می توانید با خرید آن ، نمای جذابی را به مطب و کلینیک خود بدهید. پشت سری با قابلیت تنظیم سریع و دو مفصلی ، به شما کمک می کند تا بیمار را برای دسترسی آسان به حفره دهان قرار دهید. مکانیسم گیره امکان قرار دادن سریع و آسان پشت سری را فراهم می کند. در صورت تمایل یک پشتی سر تخت با پد مغناطیسی نیز موجود است. سیستم قفل چرخشی آزاد کننده تنش ، امکان چرخش سریع بیمار را فراهم می کند. شما می توانید بیمار را ۳۶۰ درجه در طول هر عمل بچرخانید.

تمامی این موارد ، بخش مختصری از معرفی مختصر یونیت زیگر V1000 می باشد. این دستگاه ، دارای پشتی باریک است که به پزشک اجازه می دهد حداکثر دسترسی به بیمار را داشته باشد. به طور کلی ، یکی از بی نظیر ترین مزایای این یونیت ها ، راحتی و آسایش در کار می باشد. زیرپایی عریض و اسفنجی صندلی پشتیبانی ، راحتی بیمار را حتی در طی مراحل طولانی نیز فراهم می‌ کند. برای کنترل عفونت ساده ، تکیه گاه های پشتی باریک یا سنتی را که با کفپوش آسپتیک پوشانده شده اند ، انتخاب کنید. همه طرح ها ، امکان دسترسی آسان به حفره دهان را فراهم می کنند و در عین حال وضعیت صحیح بدن را حفظ می کنند و راحتی بهینه را برای بیماران ارائه می دهند.

راهنمای مرحله به مرحله نصب یونیت زیگر V1000

راهنمای مرحله به مرحله نصب یونیت زیگر V1000 را می توان به پنج مرحله مختلف تقسیم بندی کرد ؛

نصب سخت افزار های موجود بر روی دستگاه

پس از باز کردن پک بسته بندی دستگاه ، صفحه و پلیت آن را راه اندازی کرده و سپس اجزای جانبی مانند لوله های مختلف (آب ، هوا) را نصب می کنیم. سپس به راه اندازی لامپ های ال ای دی مربوطه پرداخته و پس از قرار دادن همه تجهیزات جانبی در کنار یونیت ، به تست اولیه دستگاه می پردازیم و از صحت و سلامت آن اطمینان حاصل می کنیم.

نصب صفحه دستگاه با استفاده از آچار آلن

بهتر است این قطعه را ابتدا در مکان مناسب و مورد نظر خود قرار داده و سپس اقدام به نصب آن کنید. دستگاه خود را از نظر تراز بودن با سطح زمین مورد بررسی قرار داده و در صورت عدم تطابق ، می توانید با استفاده از پیچ های موجود در اطراف صفحه فلزی ، تنظیمات آن را تغییر دهید. سپس دسته صندلی را در مکان خود قرار داده و اقدام به بستن آن کنید.

نصب و راه اندازی لوله های مربوطه

شلنگ خاکستری مربوط به لوله هوا بوده و شلنگ آبی ، مربوط به لوله آب می باشد. به تعداد سه شلنگ دیگر در پک بسته بندی وجود دارد که مربوط به لوله تخلیه می شود. با نصب و انجام تمامی اقدامات فوق ، به مرحله چهارم می رسید.

نصب یونیت زیگر

نصب و راه اندازی تجهیزات روشنایی

روشنایی مناسب و کافی ، جزئی از ملزومات یک یونیت دندانپزشکی به شمار می رود. در این مرحله ، سیم مربوطه را به کانکتور سفید رنگ متصل کرده و چراغ خود را به ستون یونیت مورد نظر وصل کنید. در این مرحله ، می توانید سینی نگهدارنده تجهیزات را نیز به قسمت کناری یونیت متصل کرده و قسمت پشت سری را در مکان منتسب خود قرار دهید. لوله های ساکشن و تمامی عوامل مربوط به آسپیراسیون را می توانید در قسمت های در دسترس قرار دهید.

تست آخر و بررسی صحت دستگاه

طبق دستورالعمل های داده در دفترچه راهنمای این دستگاه ، دکمه راه اندازی دستگاه را فعال کرده و عملکرد آن‌ را بررسی کنید. تمامی موارد نصب شده ؛ از مرحله ۱ تا ۴ را مورد بررسی قرار دهید. از لامپ های روشنایی ال ای دی گرفته تا دستگاه ساکشن و شلنگ های آبی و خاکستری. اگر قطعه آندوسکوپ بر روی پک شما موجود می باشد ، می توانید آن را در این مرحله نصب کرده و راه اندازی کنید. سیم های برق را از نظر خوردگی و سلامت ، به طور کامل بررسی کرده و از صحت آنها اطمینان حاصل کنید.

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 280 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 87 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...