یونیت فخرسینا
نوشته شده توسط ادمین
21 خرداد 1401
726 بازدید

یونیت فخرسینا

یونیت فخرسینا یکی از برندهای معروف ایرانی است که تا به حال توانسته است به جایگاه بسیار خوبی در میان دندانپزشکان ایرانی دست پیدا کند. با توجه به نوسانات ارزی که در سال های اخیر رخ داده است، قیمت یونیت های خارجی به میزان زیادی افزایش یافته است. این یونیت دندانپزشکی تولید داخلی است و با قیمت مقرون به صرفه به دست متقاضیان می رسد. از طرف دیگر، ویژگی های منحصر به فرد یونیت فخر سینا سبب شده اند تا تمامی نیازهای دندانپزشکان و بیماران پاسخ داده شود و همین امر از دلایل اصلی خرید این یونیت به شمار می رود. 

نصب یونیت فخر سینا 

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان خرید یونیت فخرسینا پرسیده می شود در مورد روش نصب آن است. بهتر است بدانید این یونیت نصب بسیار راحتی دارد، ولی این امر بدین معنا نیست که شما می توانید این کار را انجام دهید.

 این برند متخصصان نصب را به محل اعزام می کند و به شما کمک می کند تا یونیت خود را نصب کنید و از آن بیشترین بهره را برید. با توجه به این موضوع که نصب این یونیت کمی تخصصی است، به شما توصیه می کنیم هرگز نصب آن را به افراد غیر متخصص نسپارید. زیرا ممکن است متحمل خسارت های زیادی شوید. برای خرید یونیت ، اتوکلاو ، آر وی جی و رادیوگرافی کلیک کنید.

یونیت فخرسینا

قطعات یونیت فخر سینا 

یونیت فخرسینا مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده است و تمامی قطعات مورد نیاز را داراست. ممکن است گاهی قسمتی از یونیت آسیب ببیند و نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. در این صورت بهتر است با نمایندگی های فخرسینا تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا کار تعمیر و تعویض یونیت شما را انجام دهند. در این شرایط، می توانید اطمینان داشته باشید که قطعات اصل هستند و کار شما به خوبی انجام می شود. این امر سبب می شود شما مدت زمان بیشتری از انواع یونیت فخرسینا استفاده کنید. 

 قیمت یونیت فخر سینا

یکی از سوالات زیادی که در زمان خرید این یونیت پرسیده می شود، در مورد قیمت یونیت فخرسینا است. بهتر است بدانید قیمت این یونیت به موارد متعددی بستگی دارد. برند فخر سینا انواع یونیت های دندانپزشکی را با قابلیت های متنوع به بازار عرضه می کند. بدیهی است هر چقدر ویژگی های این یونیت بیشتر باشد و بتواند بیشتر نیازهای دندانپزشکان و بیماران را برطرف سازد، قیمت آن بالاتر می رود. برای استعلام قیمت این یونیت می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و مشاوره های تخصصی خرید یونیت دندانپزشکی فخرسینا را از آنها دریافت کنید. 

بررسی یونیت دندانپزشکی فخرسینا در یک نگاه کلی!

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد یونیت دندانپزشکی فخرسینا در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این برند ایرانی است و محصولاتش را با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار دندانپزشکان قرار می دهد. این یونیت ها دارای قابلیت های ویژه ای هستند که از مهمترین آنها می توان به نصب عکس رادیوگرافی اشاره کرد. همچنین، این یونیت از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است و در برابر استفاده از مواد ضد عفونی کننده مقاوم است. تمامی این موارد سبب شده اند دندانپزشکان و صاحبان کلینیک های زیبایی خرید این یونیت ها را مد نظر قرار دهند.

آیا یونیت فخر سینا طبق اصول استاندارد ساخته شده است؟

برند فخرسینا در ساخت محصولات و تجهیزات پزشکی به استانداردهای روز دنیا توجه ویژه ای دارد. این شرکت در تلاش است تا تمامی قوانین و استانداردها را در ساخت یونیت به کار ببرد و اکنون این یونیت استاندارهای لازم دنیا را کسب کرده است. همچنین، این برند به علم و تکنولوژی های روز دنیا توجه دارد و با کاربرد این تکنولوژی ها در تلاش است تا محصولی ویژه را تولید کند و به بازار تجهیزات پزشکی عرضه نماید. 

یونیت فخرسینا

جنس رویه صندلی یونیت دندانپزشکی فخرسینا چیست؟

در مشخصات فنی این صندلی به این موضوع اشاره شده است که جنس رویه آن چرم با کیفیت است. این چرم بسیار مقاوم است و هرگز در اثر نشستن بیمار روی آن دچار پارگی و یا آسیب نمی شود. همچنین، این چرم کیفیت مناسبی دارد و از تولید گرما و تعریق بیمار در زمانی که روی صندلی است پیشگیری می کند.

بیشتر بدانید : یونیت v1000

 صندلی یونیت دندانپزشکی فخرسینا طراحی بسیار مناسبی دارد و به مهره های کمر بیمار آسیب وارد نمی کند. د واقع، باید بگوییم این صندلی به گونه ای طراحی شده است که می تواند راحتی و آسایش را برای بیماران به ارمغان بیاورد. 

آیا یونیت فخر سینا قابلیت نصب رادیوگرافی دارد؟

تقریبا تمامی بیماران قبل از آنکه پروسه های درمانی خود را آغاز کنند، باید عکس های رادیوگرافی از دندان خود را به پزشک تحویل دهند. پزشک پس از بررسی ریشه و وضعیت دندان بیمار می تواند در مورد پروسه های درمانی تصمیم گیری کند.

 یونیت فخرسینا دارای قابلیت نصب رادیوگرافی است و پزشک به راحتی می تواند وضعیت دندان بیمار را بررسی کند و پس از آن درمان را آغاز کند. در واقع، این ویژگی سبب می شود تا دندانپزشک بر بیمار تمرکز بیشتری داشته باشد. قیمت یونیت کارکرده در دنتی شاین

آیا یونیت فخر سینا در برابر محلول های ضد عفونی کننده مقاوم است؟

همانطور که می دانید یکی از مواردی که در یونیت ها اهمیت بسیار زیادی دارد و از گسترش عفونت پیشگیری می نماید استفاده از محلول های ضد عفونی کننده است. به همین دلیل، رویه یونیت ها باید از متریال هایی ساخته شده باشند که در برابر مواد ضد عفونی کننده مقاوم باشند و دچار خوردگی نشوند. این موارد در ساخت یونیت فخرسینا دندانپزشکی رعایت شده اند و شما می توانید با خیال آسوده محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. 

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 294 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 94 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...