یونیت v1000
نوشته شده توسط ادمین
01 تیر 1401
742 بازدید

یونیت v1000

یونیت v1000 دندانپزشکی یکی از پرطرفدارترین یونیت هایی است که هم قیمت مناسب دارد و هم می تواند انتظارات دندانپزشکان و بیماران را برآورده سازد. به همین دلیل، سوالات زیادی در این باره پرسیده می شود و افراد تلاش می کنند اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند. در ادامه، تلاش می کنیم اطلاعاتی را در مورد این یونیت در اختیار شما قرار دهیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید تصمیمات درستی در مورد قیمت و خرید یونیت v1000 بگیرید.

یونیت v1000

یونیت دندانپزشکی v1000

کسانی که می خواهند این یونیت را خریداری کنند، همواره این سوال را می پرسند که آیا خرید این یونیت کار عاقلانه ای است! پاسخ به این سوال قطعا مثبت است! ویژگی های این یونیت به قدری چشم گیری هستند که می توانند تمامی نیازهای دندانپزشکان را برآورده سازند و به آنها کمک کنند تنها بر پروسه درمان نظارت داشته باشند. مسئله دیگری که در مورد این یونیت وجود دارد قیمت مقرون به صرفه آن است. تمامی این موارد سبب شده اند خرید این یونیت و یونیت اطفال مورد توجه باشد.

قیمت و خرید یونیت v1000

سوال در مورد قیمت و خرید یونیت v1000 یکی از پرتکرارترین سوالتی است که با آن رو به رو هستیم. همانطور که می دانید برندهای متفاوتی این یونیت را تولید می کنند و امروزه یونیت وی 1000 توسط برندهای ایرانی و خارجی به بازار عرضه می شود.

در نتیجه، شما باید ابتدا برند مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن قیمت را استعلام کنید. توصیه ما به شما این است ابتدا مشخصات فنی یونیت را به دقت بررسی و مطالعه کنید و در صورتی که مطمن شدید مشخصات آن دقیقا مطابق با خواسته شماست، برای خرید آن اقدام نمایید. همچنین، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

قدرت موتور یونیت v1000 چقدر است؟

همانطور که می دانید عملکرد این یونیت به قدرت موتور آن بستگی دارد. به همین دلیل، وقتی می خواهید برای خرید یونیت دندانپزشکی v1000  اقدام کنید، باید مشخصات فنی آن را به دقت بررسی نمایید. در قسمت مشخصات فنی آمده است که این یونیت دارای قدرت 24 ولت- 8000 نیوتون است. این عدد نشان می دهد دستگاه یونیت دندانپزشکی مدل v1000 بسیار قدرتمند است و شما می توانید با استفاده از آن به راحتی بر کارهای خود تمرکز داشته باشید.

ظرفیت مکش آب یونیت دندانپزشکی v1000 چقدر است؟

ساکشن یونیت دندانپزشکی بسیار مهم است و باید قدرت کافی را داشته باشد تا بتواند مایعات را خارج کند. ظرفیت مکش آب یونیت v1000 برابر با 10 لیتر بر دقیقه است که این مقدار بسیار بالاست و از گسترش عفونت جلوگیری می کند. در نتیجه، دندانپزشکان می توانند بدون نگرانی از قدرت مکش این یونیت از آن استفاده کنند و دیگر نگران کندی خروج جریان مایعات از یونیت نباشند.

آیا یونیت v1000 قابل استفاده برای کودکان است؟

یکی از نگرانی های عمده کسانی که می خواهند برای خرید یونیت دندانپزشکی اقدام کنند در این باره است که آیا این یونیت برای کودکان قابل استفاده است! کودکان جثه بسیار کوچکی دارند و اگر یونیت متناسب با آنها نباشد، دندانپزشک هرگز نمی تواند بر دهان و دندان آنها تمرکز داشته باشد. بهتر است بدانید یونیت دندانپزشکی v1000 قابلیت تنظیم برای کودکان را نیز دارد. در نتیجه، دیگر مهم نیست بیمار شما بزرگسالان هستند یا کودکان! شما به راحتی می توانید یونیت را تنظیم کنید و پروسه درمان را تکمیل کنید.

جنس بدنه یونیت v1000 از چیست؟

جنس بدنه یونیت یکی از مهمترین قسمت های یونیت است. اگر جنس بدنه مقاومت بالایی نداشته باشد، به زودی در اثر استفاده از محلول های شستشو دچار فرسایش و پوسیدگی می شود و همین امر طول عمر دستگاه را کاهش می دهد. در مشخصات فنی یونیت دندانپزشکی v1000 به این موضوع اشاره شده است که جنس بدنه این دستگاه از متریال ABS است.

بیشتر بدانید : یونیت سیار

 این متریال قدرت بسیار در برابر ضربه و فشار دارد و مقاومت خود را در برابر محلول های شستشو از دست نمی دهد. در نتیجه، دندانپزشکان می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای این یونیت را ضد عفونی کنند و از آن در مقابل گسترش آلودگی و عفونت محافظت نمایند.

یونیت v1000

آیا درون یونیت دندانپزشکی v1000 به طور خودکار جرمگیری می شود؟

یکی از مهمترین دلایلی که سبب شده است خرید یونیت v1000 مد نظر قرار گیرد وجود جرمگیر خودکار درون این یونیت است. همانطور که می دانید به مرور زمان جرم ها درون قسمت های مختلف این یونیت قرار می گیرند و می توانند عملکرد آن را مختل کنند.

در این شرایط، دندانپزشک باید کار خود را کنسل کند و از یک فرد متخصص بخواهد که برای جرمگیری اقدام کند. این کار می تواند هزینه بردار و زمان بر باشد. اما یونیت v1000 دارای جرمگیر خودکار است و جرم ها را به طور خودکار از بین می برد و از دستگاه خارج می سازد. این موضوع می تواند بر عملکرد یونیت اثر بگذارد و آن را بهبود ببخشد.

ویژگی های یونیت v1000 در یک نگاه کلی!

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 293 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 94 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...