یونیت زیگر
نوشته شده توسط ادمین
21 خرداد 1401
901 بازدید

یونیت زیگر

یونیت زیگر از جمله برندهای تجهیزات دندانپزشکی است که می تواند پاسخگوی نیازهای بیماران و دندانپزشکان باشد و به آنها کمک می کند تا بر پروسه های درمانی نظارت داشته باشند. برند قدرتمند زیگر متعلق به کشور چین است و امروزه دندانپزشکان زیادی در سراسر دنیا از محصولات این برند استفاده می کنند. با توجه به این موضوع که امروزه توجه به تکنولوژی ها و استانداردها مد نظر قرار گرفته است، افراد می توانند با تهیه این یونیت تمامی نگرانی های خود را کنار بگذارند. 

یونیت زیگر

نصب یونیت زیگر 

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین سوالاتی که در زمان خرید یونیت دندانپزشکی زیگر پرسیده می شود در مورد روش نصب آن است. بهتر است بدانید روش نصب این یونیت بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. با وجود این، تنها متخصصان و کارشناسان می توانند این یونیت را نصب کنند. به همین دلیل، شما باید این یونیت را از مراکز معتبر خریداری کنید و سپس از آنها بخواهید نصابان قابل اعتماد را به شما معرفی کنند. این امر سبب می شود تا یونیت دنتوس و زیگر به شیوه ای کاملا علمی و دقیق نصب گردد. 

قطعات یونیت زیگر  

گاهی در طول استفاده از یونیت دندانپزشکی ممکن است قطعه ای از آن آسیب ببیند. اگر این اتفاق برای محصولات برند زیگر افتاد، شما باید با نمایندگی خود این برند تماس بگیرید. زیرا آنها قطعات این یونیت ها را دارند و می توانند به شما کمک کنند قطعه اصل جایگزین قطعه آسیب دیده شود. این موضوع بر روی طول عمر این دستگاه اثر می گذارد و آن را بالا می برود.

قیمت یونیت زیگر

کسانی که می خواهند این یونیت را خریداری کنند، قطعا در مورد قیمت یونیت زیگر سوال می پرسند. بهتر است بدانید قیمت این یونیت به موارد متعددی از جمله ویژگی و مدل دستگاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ویژگی های یونیت دندانپزشکی زیگر در یک نگاه 

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد این یونیت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید یونیت زیگر متعلق به برند چین است و تجهیزات آن به بسیاری از نقاط جهان ارسال می شوند. همچنین، این برند در ساخت محصولاتش از تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند و استانداردهای جهانی ISO & CE را دریافت کرده است. محصولات زیگر توانسته اند نیازهای مشتریان را برآورده سازند و امروزه طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند.

از چه فلزی در ساخت یونیت دندانپزشکی زیگر استفاده شده است؟

نگاهی به مشخصات فنی یونیت دندانپزشکی زیگر نشان می دهد که از آلیاژ آلومینیوم در ساخت آن استفاده شده است. آلومینیوم قدرت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و در برابر عوامل محیطی و مواد شیمیایی و اسیدی بسیار مقاوم است. یکی از ویژگی های بسیار مهم آلیاژ آلومینیوم قابلیت ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی اشاره کرد. تمامی این موارد سبب شده اند طول عمر این یونیت افزایش پیدا کند. 

یونیت دندانپزشکی زیگر چه استانداردهایی را کسب کرده است؟

تعداد گواهینامه های استاندارای که یک برند دریافت می کند می تواند نشان دهنده کیفیت محصولات آن باشد. نگاهی به ویژگی های یونیت دندانپزشکی زیگر نشان می دهد که این برند گواهینامه های استاندارد ISO و CE را دریافت کرده است. این گواهینامه ها از گواهینامه های معتبر هستند که نشان دهنده این هستند که تمامی استانداردها در ساخت این محصولات رعایت می شوند. 

صفحه کلید یونیت زیگر به چه صورت است؟

صفحه کلید یکی از مهمترین بخش هایی است که شما می توانید با استفاده از آن تسلط کاملی بر روی این یونیت داشته باشید. با توجه به این موضوع که برند زیگر تلاش می کند تمامی محصولاتش را مطابق با علم روز دنیا پیش ببرد، صفحه نمایش یونیت دندانپزشکی زیگر به صورت دیجیتال و لمسی است. این امر می تواند طول عمر یونیت را افزایش دهد. زیرا دیگر خطر خراب شدن دکمه های یونیت وجود ندارد و شما می توانید به مدت طولانی از این یونیت استفاده کنید. 

یونیت زیگر

آیا یونیت های این برند متنوع است؟

امروزه، مشتریان تمایل دارند محصولاتی را خریداری کنند که تنوع بسیار بالایی دارد. برند زیگر نیز به اصل تنوع پایبند است و در تلاش است تا با تولید محصولات و یونیت های متنوع به دندانپزشکان کمک کند تا بهترین محصول را سفارش دهند. تنوع رنگی یونیت های برند زیگر بالاست و این موضوع می تواند برای کسانی که به دکوراسیون محیط خود اهمیت می دهند بسیار ارزشمند باشد. 

مقاومت رویه یونیت دندانپزشکی زیگر چقدر است؟

همانطور که می دانید رویه یونیت ها بسیار مهم هستند و باید در برابر مواد شوینده مقاوم باشند. زیرا شستشوی یونیت ها با محلول های ضد عفونی کننده بسیار مهم است و خطر انتشار عفونت را به میزان زیادی کاهش می دهد. رویه یونیت برند زیگر مقاومت بالایی دارد و می تواند به شما این اطمینان را دهد که بدون هیچ گونه نگرانی برای ضد عفونی کردن آن اقدام کنید. 

ساکشن این یونیت دارای چه قابلیت هایی است؟

ساکشن بخش بسیار مهمی از یونیت دندانپزشکی زیگر است و در صورتی که دارای ویژگی های مناسب نباشد، نمی تواند پاسخگوی نیازهای دندانپزشکان و بیماران باشد.  برند زیگر به این موضوع توجه ویژه ای دارد و سیستم ساکشن را مجهز به تکنولوژی آنتی ریورس کرده است. در نتیجه، مایعات دوباره به مخزن باز نمی گردند و این موضوع می تواند برای حفظ سلامتی بیمار بسیار مهم باشد. از طرف دیگر، ساکشن هوایی این برند دارای فیلتر مخصوصی است که آلودگی ها را به خود جذب می کند و می تواند برای ارتقا سلامتی مفید باشد. 

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 297 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 97 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...