یونیت سیار
نوشته شده توسط ادمین
19 خرداد 1401
738 بازدید

یونیت سیار یا مینی

یونیت دندانپزشکی سیار یا مینی یونیت که به دلیل ابعاد کوچکی که دارند به راحتی جا به جا می شوند. در نتیجه، دندانپزشکان می توانند از این یونیت در زمانی که می خواهند به بازدیدهای دوره ای بروند استفاده کنند. همچنین، استفاده از این یونیت سبب می شود جا به جایی آنها در مطب نیز به سادگی انجام شود و این امر می تواند آرامش را برای دندانپزشکان و بیماران به وجود بیاورد. به همین دلیل، امروزه خرید این یونیت مد نظر قرار دارد.

یونیت سیار دندانپزشکی

یکی از مواردی که در زمان خرید و استعلام قیمت یونیت سیار باید مد نظر داشته باشید دریافت ضمانت نامه معتبر از فروشنده است. در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید که تمامی استانداردها در ساخت این یونیت رعایت شده اند و همین امر سبب می شود شما اطمینان کامل به محصولی داشته باشید که دریافت می کنید. 

یونیت سیار

قیمت یونیت سیار

برای استعلام قیمت یونیت سیار و یونیت صدف می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و مشاوره های رایگان و تخصصی را از آنها دریافت کنید. 

ویژگی های یونیت دندانپزشکی سیار

مینی یونیت ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

به طور کلی، مینی یونیت ها به سه دسته ثابت، چمدانی و چرخدار تقسیم بندی می شوند. یونیت دندانپزشی سیار چرخدار از مدل های دیگر طرفداران بیشتری دارد. دلیل اصلی این امر این است که این یونیت به سادگی جا به جا می شود و دندانپزشکان می توانند آن را تکان دهند. راحتی در استفاده مهمترین دلیلی است که سبب شده است این یونیت ها مد نظر قرار گیرند و در بسیاری از مطب های دندانپزشکی شاهد استفاده از آنها باشیم.

یونیت دندانپزشکی سیار شامل چه قسمت هایی است؟

یونیت سیار، مانند یونیت های دیگر، شامل تمامی قسمت های مهم و ضروری است که دندانپزشک حین کار بر روی دندان بیماران به آنها نیاز دارد. قسمت هایی که در این یونیت به کار برده شده اند شامل موارد زیر هستند:

البته ذکر این موضوع حائز اهمیت است که برخی از یونیت ها با توجه به برند و ویژگی هایی که دارند فاقد کمپرسور هستند. اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد، بهتر است در زمان خرید یونیت سیار این موضوع را به خوبی بررسی کنید.

آیا وجود کمپرسور ضروری است؟

وجود کمپرسور و یا عدم وجود آن به نظر شخصی دندانپزشک بستگی دارد. هر دندانپزشکی که می خواهد این محصول را خریداری کند باید ابتدا مشخص کند که آیا به کمپرسور نیاز دارد یا خیر! پس از آن می تواند اقدام به خرید کند. در رابطه با یونیت فخرسینا بیشتر بدانید.

آیا این یونیت نیاز به آب لوله کشی دارد؟

یکی از مواردی که سبب شده است استفاده از یونیت سیار مد نظر قرار گیرد عدم نیاز به آب لوله کشی است. این موضوع سبب شده است شما بتوانید به سادگی مینی یونیت را تکان دهید و در هر جایی که می خواهید مورد استفاده قرار دهید. همچنین، این یونیت به برق کمی نیاز دارد و این امر می تواند در تامین برق مورد نیاز این یونیت بسیار مهم باشد. 

جنس بدنه یونیت سیار چیست؟

جنس بدنه یونیت سیار دندانپزشکی باید از متریال های با کیفیت باشد. همانطور که متوجه شده اید قرار است که شما این یونیت را تکان دهید و در قسمت های مختلف مطب مورد استفاده قرار دهید. اگر این یونیت از مواد اولیه با کیفیت درست نشده باشد، به زودی از بین می رود و این امر می تواند آسیب های زیادی را به یونیت وارد کند و طول عمر آن را کاهش دهد. به همین دلیل، توصیه می شود در زمان خرید و استعلام قیمت یونیت سیار به این موضوع توجه داشته باشید و آن را بررسی کنید. اگر در این زمینه تخصص ندارید، با یک فرد متخصص در ارتباط باشید. 

یونیت سیار

آیا موتور یونیت سیار قوی است؟

مینی یونیت هایی که توسط شرکت های معتبر تولید می شوند دارای موتورهای قوی هستند. این امر سبب می شود که این یونیت ها بسیار کم خراب شوند و همیشه قدرت بالایی داشته باشند. در مشخصات فنی هر یونیت مشخصات موتورها ذکر شده است. بهتر است قبل از خرید مشخصات موتور را به دقت بررسی کنید تا بتوانید خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید. 

آیا دستگاه لایت کیور و جرم گیر را می توان روی این یونیت نصب کرد؟

با توجه به این موضوع که دستگاه لایت کیور و جرم گیرها از مهمترین قسمت های هر یونیت به شمار می روند، همواره این سوال پرسیده می شود آیا می توان آنها را در مینی یونیت ها نصب کرد! پاسخ به این سوال مثبت است. امروزه، این یونیت ها به گونه ای نصب می شوند که می توان دستگاه لایت کیور و جرم گیر را بر روی آن نصب کرد و این موضوع سبب شده است استفاده از این مینی یونیت ها مد نظر قرار گیرد. 

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 297 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 97 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...