یونیت کارکرده
نوشته شده توسط ادمین
21 خرداد 1401
847 بازدید

یونیت کارکرده

یونیت دندانپزشکی دست دوم می تواند در صرفه‌جویی خرید محصولات دندانپزشکی به شما کمک کند. و گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال محصولاتی با قیمت پایین هستند. همانطور که می دانید این روزها هزینه یونیت های دندانپزشکی افزایش پیدا کرده است و این امر باعث شده است که خرید یونیت جدید برای بسیاری از دندانپزشکان دشوار باشد. به همین دلیل، با توجه به برخی از ویژگی های این یونیت می توان محصولی مناسب را خریداری کرد و از ویژگی های خاص آن بهره مند شد.

یونیت کارکرده در صرفه جوی بودجه به شما کمک می‌کند

خرید یونیت کارکرده می تواند ایده خوبی برای کسانی باشد که بودجه محدودی دارند و می خواهند کار خود را رونق ببخشند. در این روند ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا خطر انتقال عفونت و آلودگی وجود دارد. بهتر است بدانید شما باید بعد از خرید یونیت آن را با محلول های ضد عفونی کننده شستشو دهید. اگر از محصولات مناسب برای ضد عفونی کردن استفاده کنید، می توانید مطمن باشید که دیگر هرگز خطر انتقال عفونت و آلودگی وجود ندارد. قیمت یونیت فخر سینا در دنتی شاین

یونیت کارکرده

یونیت کارکرده دندانپزشکی

یکی دیگر از سوالاتی که در مورد خرید یونیت کارکرده دندانپزشکی پرسیده می شود در این باره است که آیا یونیت جدید بخریم یا کارکرده! پاسخ به این سوال مشخص است، خرید یونیت جدید بهتر از یونیت کاکرده است. زیرا شما می توانید آن را دسته اول دریافت کنید و از آن استفاده نمایید. اما گاهی بودجه شما محدود است و نمی توانید این یونیت را خریداری کنید.

در این صورت، بهتر است یونیتی را بخرید که از قبل مشخصات فنی آن را چک کرده اید و با کارشناسان متخصص در مورد ویژگی های آنها مشورت کرده اید. در این صورت می توانید مطمن باشید که محصول مناسبی را خریداری می کنید.

قیمت یونیت دست دوم

یکی از سوالاتی که در مورد یونیت دندان پزشکی دست دوم پرسیده می شود در مورد قیمت یونیت کارکرده است. بهتر است بدانید قیمت یونیت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به طور مثال برند یونیتی که می خواهد فروخته شود چیست و چند سال از طول عمر می گذرد؟ آیا یونیت تا به حال تعمیر شده است یا خیر؟! تمامی این موارد می توانند به طور مستقیم بر قیمت یونیت اثر بگذارند. برای استعلام قیمت یونیت دندان پزشکی دست دوم می توانید با کانال های معتبر فروش یونیت های دندانپزشکی در تماس باشید.

نکات مهم در خرید یونیت کارکرده در یک نگاه!

آیا خرید یونیت کارکرده مقرون به صرفه است؟

پاسخ به این سوال به ویژگی های یونیت بستگی دارد. گاهی برخی از یونیت ها مدت کمی است که کار کرده اند و کارآیی قابل توجهی دارند، اما برخی از یونیت ها هستند که مدت زمان زیادی است که کار کرده اند و تقریبا طول عمر مفید آنها به پایان رسیده است. در این شرایط، خرید این یونیت هرگز مقرون به صرفه نیست. زیرا زمانی که عمر مفید دستگاه به پایان می رسد، دیگر عملا نمی توان از آن استفاده کرد و این امر می تواند چالش های زیادی را برای کسانی به وجود بیاورد که یونیت دندان پزشکی دست دوم خریداری می کنند.

یونیت کارکرده

چگونه متوجه شویم یونیت دندان پزشکی دست دوم مناسب است؟

راهکارهای زیادی وجود دارند که به شما نشان می دهند یونیت دسته دوم مناسب است و می توانید آن را خریداری کنید. در ادامه این راهکارها را به شما معرفی می کنیم.

آیا موتور یونیت به خوبی کار می کند؟

یکی از مواردی که به شما کمک می کند تا متوجه شوید یونیت کارکرده دندانپزشکی به خوبی کار می کند یا خیر توجه به موتور دستگاه است. همانطور که می دانید موتور قلب یونیت است و اگر به خوبی کار نکند عملکرد کل دستگاه تحت تاثیر قرر می گیرد. برای اینکار نیاز به شخصی دارید که در این کار تخصص داشته باشد. به همین دلیل، بهتر است از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

یونیت شما تا به حال چند بار تعمیر شده است؟

بهتر است از صاحب قبلی یونیت  بپرسید که یونیت تا به حال چند بار تعمیر شده است و این تعمیرات برای چه بخش هایی بوده است. اگر یونیت کارکرده تعمیرات زیادی را متحمل شده است و این تعمیرات در بخش های اصلی یونیت رخ داده باشد، معمولا خرید این یونیت مقرون به صرفه نیست. به ویژه، اگر متوجه شده اید که موتور یونیت یکبار تعمیر شده است می تواند هشدار دهنده این امر باشد که این یونیت دیگر کارآیی سابق خود را ندارد.

چند سال است که از خرید یونیت می گذرد؟

یکی از سوالاتی که در زمان خرید یونیت کارکرده باید پرسیده شود در این باره است که چند سال از خرید یونیت می گذرد. اگر بیش از 10 سال است که یونیت خریداری شده است و در تمام این مدت یونیت کار کرده است، بهتر است بدانید نیمی از عمر مفید خود را پشت سر گذرانده است. در نتیجه، خرید آن هرگز به شما توصیه نمی شود و ممکن است چالش های زیادی را برای شما به وجود بیاورد.

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 294 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 94 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...