معرفی بهترین شرکت تجهیزات دندانپزشکی
نوشته شده توسط ادمین
21 شهریور 1401
625 بازدید

یونیت زیگر چیست و چه بخش ها و امکاناتی دارد؟

یونیت زیگر ، توسط شرکت های معتبر تجهیزات دندانپزشکی چینی ساخته شده و از استاندارد های بین المللی ISO و CE اتحادیه اروپا برخوردار بوده و کیفیت بسیار بالایی را دارد. شاید بپرسید که یونیت زیگر چیست و چه بخش ها و امکاناتی دارد ؟ در ادامه این مطلب همراه باشید تا به کارایی های یونیت زیگر بپردازیم. یونیت دندانپزشکی زیگر (Siger) ، از قطعات التراسونیک ، هیدرولیک ، صفحه نمایش LCD ، پنل کنترل برای دستیار ، پشت سری چند منظوره ، پد سیلیکونی برای سینی ابزار ، سیستم ساکشن قابل جابجایی ، سیستم کموتاسیون بین آب مقطر و آب شیر و صندلی های دندانپزشکی تشکیل شده است. اما اگر بخواهیم در مورد قیمت یونیت زیگر بحث کنیم ، می توان گفت که این مجموعه بی نظیر ، نسبت به امکاناتی که دارد از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار است. به همین دلیل است که مورد استقبال بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته است.

یونیت زیگر چیست و چه بخش ها و امکاناتی دارد؟

معرفی مختصر یونیت زیگر V1000 

محصول زیگر V1000 ، توسط متخصصان و کاربران در سراسر جهان شناخته شده و ارزش گذاری شده است. در حال حاضر بسیاری از یونیت های دندانپزشکی زیگر ، بخشی از کلینیک های پیشرو در سراسر جهان و حتی کشور ایران هستند. شهرتی که در حال حاضر به بیش از ۷۰ کشور گسترش یافته است و بر اصول اساسی Siger استوار می باشد. به عنوان معرفی مختصر یونیت زیگر V1000 ، می توان گفت که سیستم کنترل الکترونیکی قابل تنظیم و عملکرد هوشمند ، برای کار به طور همزمان گنجانده شده است.  سیستم اینترلاک و مکانیزم ضد جریان ، سیستم کنترل پدال چند منظوره از جمله آپشن ها و امکانات بی نظیری هستند که یونیت زیگر V1000 به آن مجهز می باشد. اگر قصد تهیه و خریداری این یونیت را دارید ، بهتر است که به دو فاکتور بسیار مهم توجه نمایید ؛ قیمت و کیفیت.

به طور معمول ، اجناسی که کیفیت بالاتری دارند ، قیمت بیشتری نیز برای خرید آنها باید در نظر گرفته شود. یونیت های دندانپزشکی نیز مانند هر محصول دیگری ، از کیفیت های متفاوتی ساخته می شود. معمولا هزینه های بیشتری را باید برای یونیت های باکیفیت پرداخت. یونیت زیگر V1000 با توجه به کیفیت بی نظیر و امکانات جانبی شگفت انگیز خود ، یکی از بهترین گزینه ها برای هر مطب دندانپزشکی می باشد. 

یونیت زیگر

راهنمای مرحله به مرحله نصب یونیت زیگر V1000

یونیت دندانپزشکی ، یک وسیله پزشکی با طراحی ویژه است که برای حمایت از بدن بیمار در هنگام انجام یک عمل دندانپزشکی بر روی آنها طراحی شده است. صندلی عملیاتی الکتریکی دارای خط آب ، میکروموتور ، هوای فشرده است که طبق نیاز دندانپزشک در طول یک عمل جمع می شود. در صورت تهیه و خریداری این مجموعه بی نظیر ، راهنمای مرحله به مرحله نصب یونیت زیگر V1000 نیز به همراه آن برای شما ارسال خواهد شد. یونیت دندانی که با بالاترین استانداردها مطابقت دارد ، همیشه از عناصر ضروری در طراحی یونیت دندانپزشکی زیگر بوده است. حمایت از ایمنی کارکنان کلینیک و تضمین یک محیط درمانی بدون خطر برای بیماران، جز عواملی است که باید در تهیه و راه اندازی یک یونیت مناسب در نظر گرفته شود.

لوله ساکشن زیگر ، روشی ساده و بسیار قابل اعتماد برای تضمین یک محیط درمانی ایمن و عملکرد مناسب سیستم ساکشن یونیت دندانی زیگر V1000 است. کارایی این سیستم ، در یک مطالعه علمی مستقل ثابت شده است. همکاری دانشگاه توسعه محصول نوآورانه و همکاری با دانشگاه های دندانپزشکی پیشرو در جهان ، به کمپانی زیگر کمک کرده است تا راه حل های جامع و کاملاً مطالعه شده ای برای کنترل عفونت یونیت خارجی و داخلی دندانپزشکی ارائه دهد. یونیت V1000 زیگر ، علاوه بر کیفیت و استاندارد های بی نظیر خود ، قابلیت نصب و راه اندازی بسیار ساده ای را نیز دارد. به طوری که با مطالعه دفترچه راهنمای آن ، می توانید قطعات مختلف را به ترتیب راه اندازی کنید. 

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 295 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 96 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...