ارزانترین یونیت دندانپزشکی ایرانی کدام است ؟
نوشته شده توسط ادمین
17 شهریور 1401
816 بازدید

ارزانترین یونیت دندانپزشکی ایرانی کدام است ؟

یونیت دندانپزشکی یک ایستگاه مراقبت ضروری برای تجهیزات دندانپزشکی است. این وسیله اجازه می دهد تا بیمار در موقعیت مناسب قرار گرفته و مراقبت های مناسبی را دریافت کند. به طور کلی شامل یک صندلی دندانپزشکی برای نصب و قرار دادن بیمار ، یک نگهدارنده ابزار با ابزارهای چرخان مختلف متصل ، یک لامپ سیالیتیک برای روشن کردن ناحیه مراقبت ، یک اسپیتون و یک سیستم آسپیراسیون است. ارزانترین یونیت دندانپزشکی ایرانی کدام است؟

اگر به دنبال پاسخ این سوال می گردید ، باید بگوییم که برند های مختلفی وجود دارد که کیفیت های بی نظیر و قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند ، از جمله پارس دنتال ، پارس طب ، دنتوس ، زیگر و غیره. یونیت های دندانپزشکی اغلب به اشتباه صندلی دندان نامیده می شوند ، اما بهتر است که برای این دو اصطلاح تمایز قائل شوید. صندلی دندانپزشکی یکی از اجزای یک یونیت کامل است. نصب تجهیزات ممکن است از یک واحد دندانپزشکی به واحد دیگر متفاوت باشد ، اما روند کلی کار یکسان است.

یونیت دندانپزشکی ایرانی

ارزانترین یونیت‌ های دندانپزشکی ایرانی

علاوه بر سیستم های تامین مورد نیاز برای عملکرد صحیح یونیت دندانپزشکی ، سه عنصر مهم وجود دارد که در هنگام خرید ارزانترین یونیت‌ های دندانپزشکی ایرانی باید در نظر گرفته شود ؛ 

یونیت کارکرده

برخی از یونیت های دندانپزشکی پیشرفته تر ، گزینه های اضافی مانند مانیتور ویدیویی یا ژنراتور اشعه ایکس را ارائه می دهند. شما می توانید با خریداری یونیت کارکرده و پیشرفته تر ، علاوه بر دریافت امکانات و آپشن های بیشتر ، قیمت کمتری را نیز بپردازید. سیستم های اشعه ایکس فسفرپلیت داخل دهانی ، اجازه می دهد تا تصاویر را به طور لحظه ای دریافت کنید. برخی از شرکت ها ، راه حل های فناوری پیشرفته ای ارائه می دهند که تصاویر با کنتراست بالا و دقیق را با تابش دوز پایین تضمین می کند.

این امکانات و آپشن ها ، ممکن است هزینه های بسیاری را در بر داشته باشد ؛ اما می توانید با خریداری یونیت کارکرده و با کیفیت ، به صورت مقرون به صرفه تر هزینه کنید. ژنراتور های پرتابل اشعه ایکس نیز وجود دارند که به شما امکان می دهند تا در مواقعی که دستگاه اشعه ایکس ثابت در دسترس نیست ؛ عکس برداری را از طریق دهان انجام دهید. تعداد بیشتری از دندانپزشکان نیز به سیستم های دیجیتال روی می آورند تا عمل خود را بیشتر بهینه کنند. با استفاده از این فناوری ، بیماران می توانند تصاویر پانوراما ، ارتودنسی یا سه بعدی خود را بلافاصله دریافت کنند. 

یونیت دسته دوم

یونیت دسته دوم دندانپزشکی نیز مانند دیگر یونیت ها ، معمولاً از سیستم هایی استفاده می کنند که به هوای فشرده نیاز دارند. برای انجام این کار ، آنها به یک کمپرسور هوا یا یک شبکه متمرکز هوای فشرده متصل می شوند. یک کمپرسور معمولا بین 8 تا 10 بار فشار را در خروجی مخزن وارد می کند که برای تجهیزات دندانپزشکی بسیار زیاد است. عایق بندی خوب مطب دندانپزشکی بسیار مهم است.

شما می توانید با تهیه یک یونیت دسته دوم با کیفیت ، قیمت کمتری را پرداخت کرده و کیفیت مشابهی را دریافت کنید. یونیت های دندانپزشکی همچنین باید به منبع آب برای عملکردهای شستشو ، تمیز کردن و خنک کننده متصل شوند. در هنگام خرید یونیت های کارکرده ، بهتر است به پمپ آب و سلامت لوله های آن دقت کنید. آب می تواند مشکلات زیادی را در واحدهای دندانی مانند رسوب آهک ، ماسه ، لجن ، زنگ یا کلر ایجاد کند. بیوفیلم های باکتریایی نیز می توانند به سرعت در سطوح داخلی لوله ها و ظروف مرتبط ظاهر شوند. با انجام یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه ، می توانید به سلامت همکاران و بیماران خود کمک کنید.

یونیت دندانپزشکی ایرانی

یونیت پارس دنتال

داشتن یک دستگاه قطع کننده آب عمومی در مطب که به راحتی قابل دسترس بوده و تمیز و کارآمد باشد ، بسیار مهم است. یونیت پارس دنتال ، با ارائه محصولاتی بی نظیر و با کیفیت ، یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار جهت خریداری یونیت های دندانپزشکی می باشد.در حالت ایده آل ، شما باید دریچه ای داشته باشید که به راحتی در دسترس باشد تا بتوانید هر روز عصر آب را ببندید. به منظور کنترل رسوب آهک در تاسیسات یونیت پارس دنتال ، کارتریج های سیلیکوفسفره وجود دارد که رسوبات را محدود می کند و تقریباً شش ماه دوام می آورد. 

یونیت پارس طب

برخی از اجزای یونیت دندانپزشکی و همچنین ابزارهای مورد استفاده در طول درمان نیاز به منبع تغذیه دارند. به عنوان مثال ، میکرو موتور ها یا برخی از صندلی های دندانپزشکی ، برای کار کردن باید به منبع تغذیه متصل شوند. نحوه حرکت اجزای دستگاه (مانند صندلی یا نگهدارنده ابزار) مهم است. مطالعات نشان می دهد که کار با سینی ابزار قرار داده شده بر روی بازوی مفصلی بالای سینه بیمار ، بهترین راه برای داشتن یک وضعیت متعادل و خوب است و شما را قادر می سازد تا به تمام سطوح دندان اشراف داشته باشید. یونیت پارس طب ، با طراحی حرفه ای و اصولی محصولات خود ، راحتی و آرامش کار شما را ارتقا خواهد داد. صندلی دندانپزشک یا دستیار نیز باید پایین تر از صندلی بیمار باشد. 

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 293 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 94 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...