رادیوگرافی کداک
نوشته شده توسط ادمین
19 خرداد 1401
907 بازدید

رادیوگرافی کداک

رادیوگرافی کداک محصولی فرانسوی است که کیفیت بالای متریال به کار رفته در آن باعث شده است استفاده از آن مد نظر قرار گیرد. این محصول از تجهیزات دندانپزشکی است که تاییدیه های زیادی را از سازمان های مختلف دریافت کرده است و می تواند به دندانپزشکان کمک کند تا معایب و مشکلات دندان را به خوبی شناسایی کنند. این موضوع برای دندانپزشکان اهمیت زیادی دارد و سبب می شود تا دندان های بیماران به بهترین شکل درمان شود.

رادیوگرافی کداک Kodak

یکی دیگر از محصولات رادیوگرافی دندانپزشکی کداک که در میان دندانپزشکان به خوبی شناخته شده است «رادیوگرافی دندانپزشکی دیواری Kodak» است. بهتر است بدانید رادیوگرافی تک ندان کداک را می توانید به صورت دیواری نیز استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. این رادیوگرافی فضای کمی را در مطب اشغال می کند و می تواند برای دندانپزشکانی که فضای مطب آنها محدود است به گزینه ای ایده آل تبدیل شود. 

رادیوگرافی کداک

نمایندگی رادیوگرافی کداک

با توجه به این موضوع که خرید رادیوگرافی کداک یک کار کاملا تخصصی است، بسیاری از افراد به دنبال نمایندگی رادیوگرافی کداک هستند. برای اطلاع از این موضوع می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. 

قیمت رادیوگرافی کداک 

یکی از مواردی که در زمان خرید زیاد پرسیده می شود، در مورد قیمت رادیوگرافی کداک است. قیمت این محصول با توجه به نوسانات ارزی متغییر است. برای اینکه بتوانید قیمت روز را بدست بیاورید، مشاوره های تخصصی کارشناسان ما را دریافت نمایید. 

رادیوگرافی تک دندان کداک

رادیوگرافی تک ندان کداک در بازار ایران به خوبی شناخته شده است. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات کافی در مورد این دستگاه در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی های رادیوگرافی کداک در یک نگاه!

رادیوگرافی دندانپزشکی کداک چه استانداردهایی را دریافت کرده است؟

از جمله مواردی که سبب شده است خرید رادیوگرافی کداک مد نظر باشد، استانداردهایی است که در ساخت این دستگاه به کار رفته است. این دستگاه توانسته است تاییدیه های FDA آمریکا، استاندارد CE اروپا و استاندارد ISO را دریافت کرده است و شما می توانید اطمینان داشته باشید که در حال خرید بهترین محصول هستید. این استانداردها به شما نشان می دهند کوچکترین موارد در این محصول مورد توجه قرار گرفته اند و تقریبا هیچ مشکلی در زمان استفاده از آن پیش نمی آید. 

از این دستگاه برای تشخیص چه مشکلاتی استفاده می شود؟

اشعه ایکس که توسط رادیوگرافی کداک ساطع می شود به بافت دهان و دندان نفوذ می کند و مشکلات آنها را به خوبی نشان می دهد. همانطور که می دانید اشعه ایکس این قابلیت را دارد تمامی مشکلات را در عمق بافت ها مشخص نماید. این اشعه از پوسیدگی ساده تا مشکلات پیچیده دهان و دندان را مشخص می نماید. به طور کلی، رادیوگرافی تک دندان کداک برای تشخیص مشکلات زیر به کار برده می شود: 

آیا رادیوگرافی کداک مجهز به سیستم عیب یابی خودکار است؟

رادیوگرافی کداک مجهز به سیستم عیب یابی خودکار است. این سیستم سبب می شود تا مشکلات دستگاه به خوبی مشخص شوند و دیگر نیاز نیست تعمیر کار زمان زیادی بگذارد و تا مشکلات دستگاه را مشخص نماید. مشکلات مرتبط به هر قطعه با استفاده از ارور های مشخص نمایش داده می شوند و تعمیر کار می تواند به تعمیر مشکلات آن قسمت از دستگاه بپردازد. بیشتر بدانید : رادیوگرافی ریلند

صفحه نمایش رادیوگرافی دندانپزشکی کداک به چه صورت است؟

 رادیوگرافی تک ندان کداک دارای صفحه دیجیتال بسیار پیشرفته است. در این صفحه نمایش، تمامی دستورات به خوبی به اپراتور نمایش داده می شوند و او می تواند با لمس صفحه بهترین دستور را برای مشخص کردن مشکلات دهان و دندان انتخاب کند. همچنین، اپراتور به راحتی می تواند وارد صفحه تنظیمات داخلی دستگاه شود و تغییرات مورد نیاز را به وجود بیاورد. این موضوع اهمیت زیادی در استفاده بهینه از این دستگاه دارد.

رادیوگرافی کداک

آیا وضح تصاویر نمایش داده شده توسط این دستگاه بالاست؟

با توجه به این موضوع که رادیوگرافی کداک توانسته است استانداردهای بین المللی را دریافت کند، بی شک تصاویری با کیفیت و وضوح بالا تولید می کند. در نتیجه، این عکس ها می توانند به خوبی مشکلات دهان و دندان را نشان دهند. از طرف دیگر یک قطعه آلومینیومی در این محصول به کار رفته است که می تواند کیفیت عکس ها را دو چندان کند. در این صورت،دندانپزشک می تواند با توجه به تصویری که مشاهده می کند بهترین پروسه درمانی را انتخاب کند.

ولتاژ رادیوگرافی دندانپزشکی کداک چقدر است؟

در مشخصات فنی این دستگاه آمده است که ولتاژ آن برابر با 60 کیلو ولت است. این مقدار کاملا استاندارد است و هرگز باعث بروز خطرات الکتریسته در زمان استفاده از این دستگاه نمی شود. در نتیجه، شما می توانید با خیال آسوده این دستگاه را خریداری کنید. 

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 298 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 97 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...