یونیت زیگر
نوشته شده توسط ادمین
21 خرداد 1401
950 بازدید

یونیت پارس طب

یونیت پارس طب و یونیت پارس دنتال از جمله بهترین برند های تجهیزات دندانپزشکی است که می تواند به درخشش مطب هر دندانپزشک کمک کند. این برند در ساخت محصولاتش به علم روز دنیا توجه دارد و در تلاش است تا با توجه به تکنولوژی های بین المللی بهترین محصولات را تولید کند و به بازار عرضه نماید. یونیت پارس ساخت ایران است و با توجه به نوسانات ارزی که در سال های اخیر رخ داده است، با قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با محصولات مشابه خارجی به فروش می رسد. 

نصب یونیت پارس طب

شرکت پارس طب به این موضوع اشاره می کند که نصب یونیت دندانپزشکی پارس طب بسیار ساده است و در مدت زمان کوتاهی این کار انجام می شود. اما همواره به مشتریانش اعلام می کند که تنها از افراد متخصص یا نصابانی که توسط نمایندگی های این برند به شما معرفی می شوند این کار را انجام دهید. زیرا آنها با اجزا و قسمت های مختلف این یونیت آشنایی دارند و به راحتی می توانند قسمت های مختلف را بر هم سوار کنند. از سپردن نصب به افراد نامتخصص جدا بپرهیزید. 

یونیت پارس طب

قطعات یونیت پارس طب

خراب شدن قطعات یونیت پارس طب بخشی از پروسه استفاده از این محصول است. بهتر است بدانید شما باید قطعات این یونیت را با قطعات اصل جاگذاری کنید تا مطمن شوید که این یونیت دوباره به خوبی کار می کند. به همین دلیل، اگر به قطعات این یونیت نیاز داشتید و یا خواستید آن را تعمیر کنید، باید به نمایندگی های معتبر فروش یونیت دندانپزشکی پارس مراجعه کنید. بسیاری از افراد خودشان اقدام به تعویض قطعه کرده اند و قطعات نامرغوب را بر روی یونیت قرار داده اند. این موضوع عملکرد دستگاه را به میزان زیادی کاهش می دهد و می تواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. 

 قیمت یونیت پارس طب

کسانی که می خواهند برای خرید یونیت دندانپزشکی پارس طب اقدام کنند، همواره در مورد قیمت این یونیت سوال می پرسند. بهتر است بدانید قیمت این یونیت به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها ویژگی هایی است که در یونیت به کار رفته است. برند پارس طب محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند و بدیهی است هر چقدر ویژگی های این یونیت خاص تر باشد، همانقدر قیمت محصول افزایش پیدا می کند. کسانی که به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت هستند، معمولا محصول کاملی را خریداری می کنند تا مدت ها از آن استفاده نمایند. 

بررسی ویژگی های یونیت پارس طب در یک نگاه!

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد یونیت دندانپزشکی پارس طب در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این یونیت ویژگی های زیادی دارد و تنوع بالای محصولات یکی از مواردی است که سبب شده است بسیاری از افراد برای خرید آن اقدام کنند. همچنین، صندلی این یونیت قابلیت تنظیم دارد و بزرگسالان و کودکان می توانند از آن استفاده کنند. رویه صندلی این یونیت از چرم با کیفیت و مقاوم است و در اثر استفاده ظاهر خود را از دست نمی دهد. همچنین، این یونیت ثابت است و دچار لرزش های ناگهانی نمی شود.

چرا استفاده از یونیت پارس طب مورد توجه قرار دارد؟

یونیت دندانپزشکی پارس طب دارای زیر سری 2 محوره است. این امر سبب می شود تا این صندلی برای بزرگسالان و اطفال قابل تنظیم باشد. در نتیجه، شرایط بسیار مناسبی برای بیماران به وجود می آید. بهتر است بدانید آرامش بیماران بر روی صندلی حائز اهمیت است.

 اگر صندلی راحت نباشد، به بیماران استرس می دهد و این امر پروسه درمان را با مشکلات زیادی رو به رو می کند. برند پارس طب این موضوع را در نظر داشته است و در تولید محصولاتش تمامی این موارد را مد نظر گرفته است. 

یونیت پارس طب

جنس رویه صندلی یونیت دندانپزشکی پارس طب چیست؟

در مشخصات فنی این یونیت به این موضوع اشاره شده است که جنس رویه این صندلی از چرم با کیفیت است. جرمی که در ساخت رویه این یونیت به کار رفته است، ساییده نمی شود و به زودی ظاهر خود را از دست نمی دهد. از طرف دیگر، این چرم ضخامت استانداردی دارد تا از گرم شدن و تعریق جلوگیری کند. بیمارانی که بر روی این یونیت می نشنیند احساس راحتی می کنند و این موضوع اهمیت زیادی در ایجاد حس آرامش در محیط دارد. 

جنس کراشوار یونیت پارس چیست؟

کراشوار یکی از مهمترین قسمت های یونیت دندان پزکشی پارس طب است. فاصله کراشوار از بیمار در این یونیت طبق اصول استاندارد است تا از پخش شدن  خون و مایعات دهان در اطراف جلوگیری کند. همچنین، کراشوار یونیت پارس دارای حالت چرخشی است تا آمالگام و موادی را که ممکن است از دهان بیمار خارج شوند به درون فاضلاب انتقال دهد و چیزی در کراشوار باقی نماند. 

جنس کراشوار های پارس طب از سرامیک است و مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شوینده قوی دارند. این موضوع سبب می شود تا اثر تماس محلول های ضد عفونی کننده این کراشوارها از بین نروند و این موضوع اهمیت زیادی دارد.

آیا یونیت دندانپزشکی پارس طب ضد لرزش است؟

اگر یونیت ها دچار لرزش شوند، می توانند دلهره زیادی را در بیماران به وجود بیاورند و ممکن است پروسه درمان را به طور کلی مختل سازند. این امر سبب شده است که ویژگی ضد لرزش بودن به یکی از ویژگی های بسیار مهم تبدیل شود. برند پارس طب به این ویژگی توجه خاصی دارد و تمامی محصولاتش ضد لرزش هستند. در نتیجه، دندانپزشکان می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای از یونیت پارس طب استفاده کنند و بر روند بیماری تمرکز داشته باشند.

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 280 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 87 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...