ارزانترین یونیت دندانپزشکی ایرانی کدام است ؟
نوشته شده توسط ادمین
17 شهریور 1401
818 بازدید

گرانترین و بهترین یونیت های دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی ، مرکز و قلب تجهیزات دندانپزشکی مطب شما است.  می توان گفت که یونیت دندانپزشکی ، محور هر عمل دندانپزشکی است. این نقطه کانونی ، کار روزانه شماست که از آنجا به درمان و مشاوره بیماران خود می پردازید. برای پاسخگویی به چالش های روزانه شما ، ما قصد داریم تا در این مقاله به معرفی گرانترین و بهترین یونیت های دندانپزشکی بپردازیم. یونیت دندانپزشکی یک ایستگاه مراقبت ضروری برای هر مطب دندانپزشکی است. این مکان ، اجازه می دهد تا بیمار در پوزیشن مناسب قرار گرفته و مراقبت های مناسب به او ارائه شود. به طور کلی این محصول شامل یک صندلی دندانپزشکی برای نصب و قرار دادن بیمار ، یک نگهدارنده ابزار با ابزار های متنوع و مختلف که بر روی آن قرار گرفته ، یک لامپ ال ای دی ور قدرت برای روشن کردن ناحیه مورد نظر ، یک اسپیتون و یک سیستم آسپیراسیون است. برند های تولید کننده مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که این محصولات را با کیفیت بی نظیر تولید می کنند.

بهترین یونیت های دندانپزشکی

ویژگی‌ های بهترین یونیت دندانپزشکی

برای بررسی ویژگی‌ های بهترین یونیت دندانپزشکی ایرانی ، باید به تک تک‌ اجزای آن بپردازیم تا ویژگی های آن‌ را متوجه شویم. صندلی بیمار بخش مهمی از یونیت است ؛ اینجا جایی است که مشاوره و کارهای مربوط به عمل انجام می شود. برای تمامی صندلی ها ، امکان تنظیم ارتفاع و شیب مربوطه و همچنین موقعیت تکیه گاه وجود دارد. سایر اجزای یونیت دندانپزشکی عبارتند از ؛ لامپ ال ای دی سیالتیک که به پزشک مربوطه اجازه می دهد تا دید کافی را از دهان و دندان بیمار داشته باشد. ابزار های کمکی مانند اسپیتون که کمک می کند تا بیماران بتوانند پس از مراقبت ، دهان خود را شستشو دهند. پدالی که به دندانپزشک اجازه می دهد تا ابزار های مختلف را فعال کند و تمام ابزار های قابل استفاده مجدد که بعد از هر بار مصرف ، استریل می شوند. صرف نظر از اینکه آیا روش های دندانپزشکی پیشرفته تضمین کننده درمان بدون درد هستند یا خیر ، افراد اغلب هنگام مراجعه به دندانپزشک احساس اضطراب می کنند. 

بهترین کلینیک های دندانپزشکی ، همیشه فضای صمیمی را حفظ می کنند و با بیماران خود ، مهربان رفتار می کنند. یکی از ویژگی‌ های بهترین یونیت دندانپزشکی ، ارائه فضایی گرم و صمیمی می‌ باشد که به ارتباط هر چه بهتر بیمار و دندانپزشک کمک می کند. بهترین یونیت های دندانپزشکی ، باید دارای یک اپراتور قدرتمند باشند. اپراتوری که دارای یک پورت USB ، برای استفاده از برنامه های چند رسانه ای است. علاوه بر این ، صندلی را می توان به راحتی برای بیماران کودک یا برای بیمارانی با دامنه حرکات محدود تنظیم کرد. بیمار هنگام نشستن بر روی صندلی ، باید کاملا احساس آرامش و راحتی کند. 

لیست بهترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی

اگر بخواهیم لیست بهترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی را معرفی کنیم ، نام های بسیاری برای اشاره وجود دارد. در این بین می‌توان به شرکت پارس دنتال ، دنتوس ، فخر سینا ، پارس طب ، وصال گستر و صدف اشاره کرد. این شرکت ها با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز و رعایت تمامی استاندارد های جهانی ، یونیت های بی نظیر و با کیفیتی را تولید می کنند. خرید یونیت دندانپزشکی ، تصمیم اولیه هر دندانپزشکی است. تعداد بسیاری از شرکت های تولید کننده یونیت در بازار وجود دارد که امکانات و ویژگی های زیادی را فراهم می کند. خرید یونیت دندانپزشکی مناسب کمی دشوار است. در این مقاله ، بر اساس نیاز دندانپزشکان ، لیست بهترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی را آورده ایم که می توانید با مقایسه و بررسی هر یک ، محصول خود را خریداری نمایید.

گروه دنتی شاین ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فناوری پزشکی در سراسر کشور است. این مجموعه ، تامین کننده پیشرو در زمینه اشعه ایکس ، تشخیص و اندودنتیکس هستند. این مجموعه ، تمام جنبه های تلاش های کارآفرینانه و خدمات با کیفیت را حفظ کرده است. یونیت های دنتی شاین ، با درجه بالایی از راحتی ، انعطاف پذیری و طراحی بهداشتی ، راحتی بیمار و همچنین دندانپزشک را تضمین کرده و نتیجه فوق العاده ای را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های کلیدی این یونیت ، آینه تاشو است که می تواند برای نشان دادن وضعیت دندان ها به بیماران استفاده شود. 

بهترین یونیت های دندانپزشکی

لیست بهترین یونیت‌ های خارجی

همراه باشید تا لیست بهترین یونیت‌ های خارجی را بررسی کنیم. برند Planmeca ، شرکت تولید کننده یونیت های دندانپزشکی بوده و به راحتی هرچه بیشتر شما کمک می کند. این محصول ، دارای ویژگی های همه کاره بوده و به صورت بهینه طراحی شده است و راحتی زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.این یونیت ، دارای عملکرد چرخشی 180 درجه است که به صندلی اجازه می دهد تا 90 درجه به چپ و راست بچرخد. این محصول دارای اشعه ایکس داخل دهانی و سایر تجهیزات کمکی بسیار مفید می باشد. یونیت Planmeca ، همچنین دارای یک تکیه گاه جراحی است که به بی حرکت کردن بازوی بیمار به ویژه در هنگام دریافت آرامبخش کمک می کند.

برند ریگر ، دارای صندلی مخصوص است که دارای ویژگی های شگفت انگیز جذاب و طراحی راحت است. میز پهن ، پد ماوس و نگهدارنده سیستم ، دقت و کارایی درمان را بهبود می بخشد. سیستم فسفرپلیت ، سوئیچ لامپ ، تنظیم نور به صورت دقیق ، همگی از ویژگی های بی نظیر یونیت های زیگر می باشد.میز دستیار زیگر ، به طور ویژه طراحی شده است تا ترتیبات مواد مصرفی و ابزار کار روی میز را فراهم کند. صندلی ویژه طراحی شده ارگونومیک از یک موتور هیدرولیک با کارایی بالا استفاده می کند و لرزش را در هنگام تنظیم ارتفاع صندلی ، به حداقل می رساند. همچنین دارای طراحی ارگونومیک ویژه پشتی ، صندلی و پشتی سر است. بنابراین ، بیمار می تواند راحت ترین وضعیت بدن را حفظ کند. صندلی‌ های زیگر ، در طیف گسترده‌ ای از رنگ‌ ها موجود هستند که از نظر زیبایی ، حال و هوای دلپذیری را به کلینیک دندان‌پزشکی شما می‌ بخشند.

گرانترین یونیت‌ های دندانپزشکی

مبلغی که برای خریداری گرانترین یونیت‌ های دندانپزشکی می پردازید ، باید ارزش آن را داشته و نیاز های شما را به طور کامل برطرف کند. لامپ سیلیا ، توسط دندانپزشکان و برای دیدن تمام جنبه های دهان بیمار استفاده می شود. ابزار ساکشن ، می تواند بزاق را در نزدیکی غده زیر زبانی بمکد و بیمار می تواند پس از مراقبت ، آب دهان خود را شستشو دهد. این محصولات ، همچنین باید شامل یک پدال باشد که دندانپزشک می تواند ابزار های مورد نظر نیاز خود را با آن فعال کند. تمام ابزارهای قابل استفاده مجدد باید بعد از هر بیمار ضدعفونی شوند. خطوط آب یونیت دندان ، شامل هر خط یا لوله ای است که به یونیت یا صندلی دندانپزشکی متصل می شود و آب از طریق آن ، به وسایل یا وسایلی که وارد دهان بیمار می شود می ریزد. توجه داشته باشید که یونیت های حرفه ای ، از روش های اصولی و استاندارد برای این کار استفاده می کنند. شرکت های دنتی شاین ، پارس دنتال و فخر سینا ، با توجه به کیفیتی که در تولید محصولات خود به کار می برند ، گرانترین و در عین حال با کیفیت ترین یونیت‌ های دندانپزشکی نیز به شمار می روند.

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 286 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 91 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...