معرفی بهترین شرکت تجهیزات دندانپزشکی
نوشته شده توسط ادمین
21 شهریور 1401
722 بازدید

مقایسه سه یونیت K24-2001، S8000 و Sorena از برند پارس دنتال

مقایسه سه یونیت K24-2001، S8000 و Sorena از برند پارس دنتال که محصولات دندانپزشکی دنتی شایت را شامل می شود، تا انتها با ما همراه باشید. با ذکر ویژگی های هریک ، به تفاوت های آنها خواهیم پرداخت؛

مدل S8000

این محصول جز یکی از مقرون به صرفه و با کیفیت ترین تولیدات شرکت این محصول با کیفیت ، با استفاده از بروزترین تکنولوژی روز و توسط شرکت پارس دنتال تولید شده و بدنه مستحکم و مقاوم آن ، از رنگ الکترواستاتیک می باشد. این محصول ، با گارانتی یک ساله و پشتیبانی ۱۲ ساله ، به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت به خرید محصول خود بپردازید.

مدل K24-2001

جز یونیت های بسیار پرکاربرد می باشد و به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای خود ، مورد توجه بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته است. یونیت دندانپزشکی پارس دنتال ، مرکز اصلی مطب شما را تشکیل خواهد داد.

مدل Sorena

این محصول در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده و نمای زیبایی را به مطب شما می بخشد. شما می توانید این محصول را تهیه کرده و ضمن راحتی در کار ، از زیبایی آن نیز بهره ببرید. 

سه یونیت صندلی

بخش های مختلف یونیت دندانپزشکی شامل چیست ؟

یونیت دندانپزشکی ابزار کار مهم هر متخصص دندانپزشکی است. این یونیت ، از قسمت های خاصی تشکیل شده است که شامل اسپیتون ، جعبه اتصال ، پدال پا ، صندلی دندانپزشکی ، آسپیراسیون ، کاسپیدور و سایر عناصر می باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد. با توجه به خط و برند صندلی دندانپزشکی ، قطعات تجهیزات دندانپزشکی چینش متفاوتی داشته و دارای طراحی واحد دندانپزشکی متنوعی خواهند بود. در این مقاله قطعات صندلی دندانپزشکی و ویژگی های آن را به شما نشان می دهیم. تمامی بیماران درک می کنند که چگونه تجهیزات دندانپزشکی ، کیفیت مراقبت را بالا می برد ، حتی اگر عملکرد های مربوط به یونیت دندانپزشکی را ندانند. در مجموع ، تجهیزات دندانپزشکی هوشمند ، نه تنها محصولات موجود را ارتقاء می‌ دهند ، بلکه روش‌ های جدیدی برای مراقبت از دندان‌ های بیماران ایجاد می‌ کنند. اگر صندلی دندانپزشکی شما مجهز به ابزار ها و تکنولوژی های پیشرو باشد ، می توانید یک درمان راحت و سریع به بیماران ارائه دهید و تجربه مثبتی را ایجاد کنید.

ویژگی های یک یونیت دندانپزشکی با کیفیت چیست ؟

ویژگی های یک یونیت دندانپزشکی با کیفیت چیست ؟ یک یونیت دندانپزشکی حرفه ای ، دارای پنل کنترل و عملیات کامل کامپیوتر است. این گزینه ، مشاهده و عمل برای دندانپزشکان را آسان نموده و به طور موثر از عملکرد نادرست جلوگیری می کند. صندلی بیمار را می توان برای بالا بردن ، پایین آوردن ، بالا بردن پشتی و تکیه دادن پشتی کنترل کرد. همچنین دارای عملکرد تنظیم مجدد است و از کنترل PLC پشتیبانی می کند. روشن و خاموش شدن نور و شدت نور را می توان با کلید دکمه دستی و سوئیچ سنسور مادون قرمز کنترل کرد.

تمامی موارد ذکر شده ، تنها بخش کوچکی از ویژگی های یک یونیت حرفه ای به شمار می رود که باید به آنها توجه نمایید. مدت زمان تامین آب را می توان به صورت دستی برای دوز دقیق دهانشویه تنظیم کرد. بدنه یک یونیت حرفه ای ، باید قابل چرخش بوده و به راحتی در دسترس دندانپزشک قرار گیرد تا فضای قابل استفاده بیشتری برای دندانپزشک و تکنسین دندان برای انجام دندانپزشکی چهار دستی و راحتی بیشتری برای تمیز کردن و نگهداری بعد از عمل مهیا شود. سیستم تصفیه آب ، یکی دیگر از آپشن های بی نظیر یونیت های حرفه ای می باشد که توسط شرکت پارس دنتال و به صورت کاملا حرفه ای تعبیه شده است.

2

ویژگی های شرکت پارس دنتال

ما در مجموعه پارس دنتال ، مراکز درمانی دندانپزشکی را برای دندانپزشکان در سراسر کشور طراحی و تولید می کنیم و امروزه ، تامین کننده پیشرو مراکز دندانپزشکی در سراسر کشور به شمار می رویم.شرکت ما بر اساس ارزش‌ های اساسی استوار است که رضایت مشتریان را به همراه دارد.این مجموعه با تمرکز بر کیفیت بالا ، طراحی ، قابلیت اطمینان و ارگونومی خود را از رقبای خود پیشی گرفته است.

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 291 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 93 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...