یونیت پارس دنتال
نوشته شده توسط ادمین
21 خرداد 1401
929 بازدید

یونیت پارس دنتال

یونیت پارس دنتال و یونیت پارس طب محصولی مناسب برای دندانپزشکان است که به آنها کمک می کند بر کار خود نظارت بیشتری داشته باشند و بتوانند پروسه درمانی را به خوبی پیش ببرند. یونیت دندانپزشکی پارس دنتال کیفیت بسیار بالایی دارد و طول عمر بالای آن سبب شده است تا کاربران خرید تجهیزات دندانپزشکی این برند را مورد نظر قرار دهند. همچنین، پارس دنتال یونیت هایش را در اندازه های متفاوت تولید می کند و این تنوع در محصولات نقش موثری در افزایش رضایت دندانپزشکان دارد. 

انواع یونیت پارس دنتال 

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم یونیت پارس دنتال در انواع مختلفی تولید می شود. برخی از مدل های این یونیت عبارتند از مدل سامان، مدل سپهر و مدل صدرا. هر یک از این یونیت ها دارای مشخصات فنی منحصر به فردی هستند. اگر می خواهید این مدل ها را خریداری کنید، باید مشخصات فنی آنها را به دقت بررسی کنید و در صورتی که مطمن شدید با نیازهای شما همخوانی دارند، می توانید برای خرید آن اقدام کنید.

یونیت پارس دنتال

امکانات یونیت دندانپزشکی پارس دنتال چیست؟

تولید کنندگان تلاش کرده اند به نیازهای دندانپزشکان و بیماران توجه ویژه ای داشته باشند و آیتم هایی را بر روی این یونیت ها به کار ببرند که به بهتر شدن کار دندانپزشکان کمک کند. شرکت سازنده اعلام کرده است بر روی این یونیت آیتم های زیادی به کار رفته اند که به شرح زیرند :

همانطور که مشاهده می کنید این یونیت می تواند پاسخگوی تقریبا 90 درصد از نیازهای دندانپزشکان باشد و این موضوع می تواند به افراد کمک کند تا برنامه ریزی های دقیقی برای خرید این یونیت داشته باشند.

قیمت یونیت پارس دنتال

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان خرید یونیت پارس دنتال پرسیده می شود در مورد قیمت یونیت پارس دنتال است. بهتر است بدانید تعیین قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد. این برند محصولاتش را در مدل های مختلف تولید می کند و همین امر باعث تغییر قیمت می شود. برای استعلام قیمت، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره های تخصصی آنها بهره مند شوید. برای خرید یونیت ، اتوکلاو ، آر وی جی و رادیوگرافی کلیک کنید.

ویژگی های یونیت دندانپزشکی پارس دنتال در یک نگاه!

یونیت پارس دنتال یکی از مهمترین برندهای ایرانی در زمینه ساخت تجهیزات دندانپزشکی است و از مواد اولیه با کیفیت در ساخت محصولاتش استفاده می کند. این یونیت استانداردهای جهانی را کسب کرده است و همین امر به دندانپزشکان اطمینان می دهد که در حال خرید محصول با کیفیتی هستند. همراه با خرید این محصولات ضمانت نامه معتبر ارائه می گردد و افراد می توانند طبق استراتژی هایی که از سوی این برند اعلام می شود محصولات را عودت دهند.

یونیت پارس دنتال

آیا پارس دنتال یونیت دندانپزشکی دارای استاندارد است؟

یکی از مواردی که سبب شده است خرید یونیت پارس دنتال مد نظر قرار گیرد، رعایت استانداردهای بین الملی در ساخت آنهاست. شرکت سازنده اعلام کرده است که این یونیت دارای استاندارد ISO و CE اروپاست. در نتیجه، شما می توانید مطمن باشید تمامی نیازهای شما مد نظر گرفته شده اند و دیگر نیازی نیست در زمان کار بر روی دندان های بیماران خود بر موارد دیگر تمرکز داشته باشید.

پارس دنتال یونیت دانپزشکی ساخت کجاست؟

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین سوالاتی که در زمان خرید یونیت پارس دنتال پرسیده می شود در این باره است که این محصول ساخت کجاست! این محصول ساخت ایران است و در آن از متریال با کیفیت استفاده شده است. با توجه به نوسانات ارزی که رخ داده است، قیمت یونیت های خارجی بسیار بالا رفته است و همین امر ممکن است باعث شود که تا دندانپزشکان در زمان خرید با مشکلات زیادی رو به رو شوند. اما قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه است و می تواند به دندانپزشکان کمک کند به نوسازی تجهیزات مطب و یا کلینیک خود فکر کنند.

جنس صندلی یونیت پارس دنتال چیست؟

جنس صندلی یونیت پارس دنتال از چرم با کیفیت است و در رنگ بندی های متعدد و متنوع به بازار ارائه می گردد. همچنین، صندلی این یونیت بدنه مستحکم فلزی دارد و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. گیربکسی که در این صندلی به کار رفته است 220 ولت است و زیر سری آن 2 محور وجود دارد و می توان ارتفاع آن را تنظیم کرد. دستگیره سمت راست این صندلی متحرک است و دارای روکش سلفون همراه با فوت کنترل است. 

آیا یونیت پارس دنتال ساکشن دارد؟

شرکت سازنده اعلام کرده است که یونیت پارس دنتال مجهز به ساکشن آبی بسیار قدرتمند است. در این ساکشن، فیلتر و مخزن آب اضطراری به کار رفته اند و این قابلیت را دارند که مواد ضد عفونی کننده برای استریل سازی به آن اضافه شوند. در نتیجه، شما می توانید اطمینان داشته باشید که این یونیت کاملا آنتی باکتریال است و خطر انتقال عفونت به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. ذکر این موضوع نیز اهمیت دارد که این یونیت دارای دکمه کنترل عفونت ضد برگشت بزاق ساکشن است که امنیت و  قابلیت این دستگاه را افزایش می دهد.

آیا با حرکت صندلی یونیت دندانپزشکی پارس دنتال تکان می خورد؟

بهتر است بدانید پارس دنتال یونیت دندانپزشکی به گونه ای طراحی شده است که به زمین متصل می گردد و با حرکت صندلی تکان نمی خورد. این موضوع بسیار مهم است و به تمرکز دندانپزشک بر کار اصلی کمک می کند. شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی یونیت پارس دنتال را سفارش دهید و به افزایش کیفیت کار خود کمک نمایید.

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 288 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 91 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...