اتوکلاو یوروندا
نوشته شده توسط ادمین
17 خرداد 1401
1097 بازدید

اتوکلاو دست دوم

اتوکلاو دست دوم از جمله محصولاتی است که برخی از افراد خرید آن را مد نظر قرار می دهند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا خرید اتوکلاو دست دوم مقرون به صرفه است؟! پاسخ به این سوال به مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد! اگر دستگاه مدت زیادی نیست که کار کرده است و یا موتور آن خراب نشده است می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. با وجود این، توصیه ما به شما این است که قبل از خرید با یک فرد متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین گزینه را تهیه نمایید. 

در زمان خرید اتوکلاو دست دوم به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برخی از راهکارها وجود دارند که به شما کمک می کنند بهترین اتوکلاو دست دوم را خریداری کنید. در ادامه راهکارهای مناسب برای خرید اتوکلاو دست دوم را در اختیار شما قرار می دهیم!

اتوکلاو دست دوم

آیا تا به حال موتور دستگاه تعمیر یا تعویض شده است؟

یکی از مهمترین مواردی که در زمان خرید اتوکلاو استوک باید مد نظر قرار دهید در این زمینه است که آیا تا به حال موتور دستگاه تعمیر شده است! همانطور که می دانید موتور هر دستگاه قلب تپنده آن است و اگر آسیب ببیند می تواند بر عملکرد دستگاه اثر بگذارد. به همین دلیل، اگر متوجه شده اید موتور دستگاه اتوکلاو ماتیسا آسیب دیده است، ابتدا باید شدت آسیب را بررسی کنید. در مواردی که موتور تعویض شده است، خرید آن توصیه نمی شود. 

آیا صفحه نمایش اتوکلاو دست دوم به خوبی کار می کند؟

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید اتوکلاو دست دوم باید به آن توجه کنید صفحه نمایش این دستگاه است. صفحه نمایش یکی از مهمترین قسمت های دستگاه اتوکلاو است که از طریق آن می توانید برنامه های استریلیزه کردن را وارد کنید. 

همچنین، از طریق این صفحه نمایش است که می توانید وارد تنظیمات داخلی دستگاه شوید و برنامه ها را طبق مواردی که در ذهن دارید مشخص کنید. اگر صفحه نمایش اتوکلاو استوک به خوبی کار نکند، خرید این دستگاه هرگز پیشنهاد نمی شود. زیرا به زودی مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد. 

برند اتوکلاو دست دوم چیست؟

همانطور که می دانید امروزه دستگاه اتوکلاو توسط کارخانجات متعددی تولید می گردد و به بازار عرضه می شود. وقتی که برند اتوکلاو از برند معتبری است، می توانید اطمینان داشته باشید که تمامی استانداردها در ساخت دستگاه به کار رفته اند و این امر می تواند به شما اطمینان دهد که همه چیز به خوبی پیش می رود. توصیه ما به شما این است در زمانی که متوجه شدید برند اتوکلاو معتبر نیست، هرگز برای خرید دستگاه اقدام نکنید. زیرا ممکن است شما را با چالش های زیادی رو به رو کند. 

اتوکلاو دست دوم

کم کارکرد یا پر کارکرد؟

ممکن است شخصی اتوکلاو را خریده باشد و سپس بعد از چندین ماه تصمیم به فروش آن بگیرد. در این صورت اتوکلاو دست دوم جز دستگاه هایی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و شما می توانید آن را با هزینه کمی تهیه کنید. اما گاهی اتوکلاو دست دوم بیش از چندین سال است که کار می کند و در واقع طول عمر مفید آن به اتمام رسیده است. در این صورت، خرید اتوکلاو دست دوم یا اتوکلاو استوک هرگز به نفع شما نیست و نباید آن را خریداری کنید. برای خرید یونیت ، اتوکلاو ، آر وی جی و رادیوگرافی کلیک کنید.

اتوکلاو دست دوم دیجیتال یا دستی؟

همانطور که می دانید انواع اتوکلاو دست دوم که در بازار موجود هستند به صورت دیجیتال یا دستی هستند. معمولا اتوکلاوهای دستی زودتر از اتوکلاو های دیجیتال خراب می شوند. به ویژه، اگر مدت زیادی است که اتوکلاو کارکرده است و به صورت دستی کار می کند، بهتر است این محصول را خریداری نکنید تا در آینده مشکلاتی برای شما به وجود نیاید.

آیا اتوکلاو دست دوم ضمانت نامه دارد؟

یکی از مواردی که در زمان خرید اتوکلاو استوک باید به آن توجه کنید ضمانت نامه محصول است. اگر از طول مدت ضمانت نامه مانده باشد، این امر می تواند بسیار خوب باشد و در واقع نشان دهنده این است که شما اتوکلاو مناسبی را خریداری کرده اید. همچنین، اگر ضمانت نامه دستگاه نیز به اتمام رسیده باشد می توانید باز اطمینان داشته باشید که این محصول معتبر است و در زمان خرابی می توانید به مرکز معتبری جهت تعمیر مراجعه نمایید. 

اتوکلاو دست دوم

 خرید اتوکلاو دسته دوم 

خرید اتوکلاو دسته دوم ایده خوبی است. اما پیشنهاد ما به شما این است قبل از خرید با مشاوران ما در تماس باشید. 

قیمت دستگاه اتوکلاو استوک

یکی از سوالات زیادی که در زمان خرید اتوکلاو پرسیده می شود، در مورد قیمت دستگاه اتوکلاو استوک است. بهتر است بدانید قیمت این دستگاه به موارد متعددی بستگی دارد. در اولین مرحله برند این دستگاه چیست؟ آیا خارجی است یا ایرانی؟ همچنین، ظرفیت اتوکلاو چقدر است و چه ویژگی هایی دارد؟! تمامی این موارد می توانند بر قیمت دستگاه اتوکلاو استوک اثر بگذارند. در این زمینه، با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره های تخصصی ما بهره مند شوید. 

ویژگی های اتوکلاو دست دوم در یک نگاه!

ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 28 بهمن 1402
View icon 286 بازدید

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی

نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی همواره از بزرگ تریم سوالات بوده است. تمامی کسانی که به دندانپزشک بررسی می کنند، برای اینکه دندانپزشک بتواند اقدامات دندانی را به خوبی انجام دهد، باید عکس رادیوگرافی دندان تهیه کنند. در ادامه دنتی شاین تلاش می کند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی نحوه ی ظهور و ثبوت عکس رادیوگرافی یک فرآیند چند مرحله ای است و تمامی این مراحل باید ...

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی
Person icon نوشته شده توسط ادمین
Clock icon 09 دی 1402
View icon 90 بازدید

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی + ۴ نکات کلیدی

نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی مراحل و اصول جالبی دارد. دندان پزشکانی که تمایل دارند مطب خود را به یک مطب ایده آل تبدیل کنند همواره سوالاتی می پرسند. نورپردازی مطب و نور کلینیک پزشکی، تأثیر قابل توجهی بر راحتی و احساس مشتریان و بیماران دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با دریافت مشاوره بهترین نورپردازی و طراحی مطب دندانپزشکی خود با کارشناسان دنتی شاین در ...